CGM relacjonowało w 44 językach stanowisko Chin, które zostało zaprezentowane w ponad 2000 mediach na całym świecie

2022-08-05 17:30:06
Podziel się:

W dniu 2 sierpnia przewodnicząca  Izby Reprezentantów USA Nancy Pelosi lekceważąc poważny protest strony chińskiej, rażąco oraz bez skrupułów odwiedziła  chiński region Tajwan. To działanie poważnie naruszyło zasadę jednych Chin i ustalenia trzech wspólnych komunikatów chińsko-amerykańskich, złośliwie naruszyło suwerenność i integralność terytorialną Chin oraz było rażącą prowokacją polityczną, która wzbudziła silne oburzenie Chińczyków i powszechny sprzeciw społeczności międzynarodowej.   CGTN,   CMG Asian and African Languages Programming Center ,  CMG European i Latin American Languages Center i CCTV News Content , które należą do CGM poinformowały w 44 językach za granicą o środkach odwetowych Chin, poprzez wiele platform i za pośrednictwem wielu kanałów informacyjnych oraz dokładnie zaprezentowały stanowcze stanowisko Chin i  zasadność i konieczność podjętych przez Chiny środków odwetowych. Ostro zdemaskowano brzydkie, służące osiągnięciu osobistych korzyści motywy Pelosi, obnażono istotę hipokryzji łamania obietnicy przez USA  i ich próżne próby „wykorzystania Tajwanu do kontrolowania Chin”.


Dzięki różnym formom międzynarodowego masowego przekazu, komentarzom prezenterów, publicystów i celebrytów internetowych w  różnych  językach w zagranicznych mediach, ponad w 2000 mediach na całym świecie  szeroko transmitowano i cytowano relacje CGM , w tym odpowiednie doniesienia w 14 językach  obsługiwanych przez CMG European i Latin American Languages Center, które zostały przedrukowane przez 31 wiodące media na Ukrainie, w Serbii, Albanii, Bułgarii i innych krajach.

Our Privacy Statement & Cookie Policy

By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, revised Privacy Policy and Terms of Use. You can change your cookie settings through your browser.
I agree